1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Damn you CertForums

Discussion in 'The Lounge - Off Topic' started by Baba O'Riley, Jun 27, 2006.

  1. Baba O'Riley

    Baba O'Riley Gigabyte Poster

    1,760
    23
    99
    I was so engrossed in reading the new posts, I burnt my bacon sandwich :x .
     
    Certifications: A+, Network+
    WIP: 70-270
  2. ffreeloader

    ffreeloader Terabyte Poster

    3,661
    106
    167
    Now you have bbs.... :twisted:
     
    Certifications: MCSE, MCDBA, CCNA, A+
    WIP: LPIC 1
  3. zimbo
    Honorary Member

    zimbo Petabyte Poster

    5,215
    98
    181
    would you like it with tomatoe sauce or mayo? :twisted: :twisted: :twisted:
     
    Certifications: B.Sc, MCDST & MCSA
    WIP: M.Sc - Computer Forensics
  4. Baba O'Riley

    Baba O'Riley Gigabyte Poster

    1,760
    23
    99
    Brown sauce everytime.
     
    Certifications: A+, Network+
    WIP: 70-270
  5. simongrahamuk
    Honorary Member

    simongrahamuk Hmmmmmmm?

    6,199
    125
    199
    LOL! Just got it! :biggrin
     
  6. ffreeloader

    ffreeloader Terabyte Poster

    3,661
    106
    167
    I see my play on words with bbs was a little too obtuse for you young guys.

    Bulletin Boards were the precursors of forums such as this one, and the abbreviation for them was bbs.... :D
     
    Certifications: MCSE, MCDBA, CCNA, A+
    WIP: LPIC 1
  7. ffreeloader

    ffreeloader Terabyte Poster

    3,661
    106
    167
    LOL. It took an old timer to get it.... :D
     
    Certifications: MCSE, MCDBA, CCNA, A+
    WIP: LPIC 1
  8. Baba O'Riley

    Baba O'Riley Gigabyte Poster

    1,760
    23
    99
    Hmm, I didn't say I didn't get it. :) I was waiting to see if anyone else did. It was a very obscure joke though. :D
     
    Certifications: A+, Network+
    WIP: 70-270
  9. Mr.Cheeks

    Mr.Cheeks 1st ever Gold Member! Gold Member

    5,369
    85
    190
    HAHA!
     
  10. Baba O'Riley

    Baba O'Riley Gigabyte Poster

    1,760
    23
    99
    You wait till it happens to you CM. Your time will come, then you'll see. You'll all see.
     
    Certifications: A+, Network+
    WIP: 70-270
  11. Jakamoko
    Honorary Member

    Jakamoko On the move again ...

    9,915
    60
    229
    Sympathies, Baba - but good to see you have the good taste (if not tonight) to be a brown sauce man !! :biggrin
     
    Certifications: MCP, A+, Network+
    WIP: Clarity
  12. noelg24

    noelg24 Terabyte Poster

    3,334
    26
    139
    my mum always told me, if you're cooking never leave the kitchen...sound advice mum...but I still dont listen...haha...
     
    Certifications: A+
    WIP: my life
  13. Bluerinse
    Honorary Member

    Bluerinse Exabyte Poster

    8,871
    167
    256
    Hmmm yummy burnt bacon.

    Long live CF, the best BBS in town.
     
    Certifications: C&G Electronics - MCSA (W2K) MCSE (W2K)
  14. wizard

    wizard Petabyte Poster

    5,763
    35
    174
    I know this is a little late, but go and make another one then :p
     
    Certifications: SIA DS Licence
    WIP: A+ 2009
  15. Baba O'Riley

    Baba O'Riley Gigabyte Poster

    1,760
    23
    99
    I think not, I ate the burnt one. If there's one thing my mum taught me, it's not to waste perfectly good food (even if it's been cremated).
     
    Certifications: A+, Network+
    WIP: 70-270

Share This Page

Loading...